niedziela, 27 maja 2012

Coś innego?

Nie wiem co się stało. Moja werwa do życia, mój power gdzieś uleciał w siną dal. Jest mi po prostu smutno. Można powiedzieć, że wcześniejsze dni się udały, ale jest małe ' ale'... Nie wiem kogo słuchać siebie, czy innych? A jak siebie to serce ma wygrać czy rozum? To wszystko za dużo na mnie jedną.
Musze coś ze sobą dziś zrobić! KONIEC CZEKANIA!  Trzeba się cieszyć tym co mam ! O tak!


 Tak się bawimy w Mąkoszycach :)
  A tak wyglądamy po ognisku, a przed kolejną imprezą :D
 Piastonalia- Grubson!

 Mój Najwspanialszy, Najukochańszy ! :*

3 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia i fajny blog ! :)
    Życzę Ci żeby się wkrótce rozkręcił i żebyś miała dużo obserwatorów :*
    Obserwuję i liczę na rewanżyk.
    just-call-me-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwiebiam takie spontaniczne fotki i blogi ;)

    podobają Ci się gorsety u innych blogerek ?

    u mnie do wygrania nowy STRADIVARIUSa !

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń