wtorek, 15 maja 2012

Poczuć życia smak.

Zdecydowanie moje życie wskoczyło na tor przeznaczony dla pociągów ekspresowych. :) Dzieje się bardzo dużo.  Jeszcze nie mogę dojść do siebie po zwariowanym weekendzie.
W piątek egzaminem z fizyki zakończyłam maturalny maraton. Jeszcze jutro przede mną matura ustna z angielskiego, no i oczywiście z polskiego. Muszę się zmotywować i dokończyć prezentację. Po zwariowanym tygodniu zrobiliśmy ze znajomymi grilla, na którym bawiłam się świetnie! W sobotę panieński , nauka tańca brzucha i impreza. A w niedzielę Komunia Kacperka.
  Niby wszystko leci, ale zastanawiam się nad moim życiem i nad ludźmi którzy mnie otaczają. Próbuję obrać sobie jakiś plan  na bliższą przyszłość. Pomyśleć czego naprawdę chcę i co muszę zrobić. Zaraz, wraz z Wujkiem Google poszukam sobie pracy, to pewne. Ale co jeszcze, co dalej? Mam masę wolnego czasu, poświęcam go sobie. Przez te 3 lata zupełnie oddaliłam się od ludzi z mojej miejscowości. Wolę zostać w domu, zamknąć się w pokoju, wziąć książę do ręki i poczytać, lub po prostu popisać z kimś, kto mnie rozumie. Nie wiem czy jest to cecha egoistki, że myślę tylko o sobie i o tym aby mi było dobrze, ale  wśród ludzi którzy mnie ograniczają, nie rozumieją mnie i na odwrót, z którymi mój system wartości w ogóle się nie zgadza, czuję się źle. Nie potrafię być sobą. Czuję wewnętrzną granicę z którą nie jest mi dobrze. A czy w życiu nie chodzi o to by być szczęśliwym?

A poniżej kilka zdjęć z mojego szalonego weekendu :)







8 komentarzy:

  1. Świetna dziewczyna z Ciebie:)
    Jesteś bardzo szczera a to cenię w ludziach:)Miętową marynarę Ci ukradnę-jest boska!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarkę sama ukradłam przyjaciółce, bo niestety już nie można jej nigdzie dostać!;/ krój jest świetny! :* Dziękuje za komplementy !:)

      Usuń
  2. Świetny strój :) Jesteś fajnie wystylizowana a to lubię :)


    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu dokładnie o to chodzi, aby być szczęśliwym. Nie mozna skupiac sie tylko na sobie, bo to naprawde nie jest nic dobrego :( wygladasz slicznie ;) Pozdrawiam :) masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, póki co bylo u mnie cicho, ale już dziś planuję nowy wpis! :) Zapraszam :*

      Usuń
  4. piękna marynarka! na taki kolor poluję od dłuuuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń