środa, 23 maja 2012

Nostalgicznie.

    Czasem dziwi mnie świat, a może raczej ludzie którzy mnie otaczają. Uważam,  że wiek, który mamy na karku zobowiązuje nas zachowywania się jak dorośli. Jest mi przykro, ale chyba nie mam odwagi i siły.

  Powoli, ale to powoli przekonuje sama siebie do aktywnego blogowania. Nie wiem czego się tak naprawdę boję. Może braku akceptacji?

   Dziś bawimy się u Rafała, zabieram ze sobą moją Kasię. Jutro zostaję w Bg i wieczorem jedziemy do Opola  na Grubsona! <3 Liczę na dobrą zabawę!  W piątek do Wrocławia, na urodziny Maćka. Zapowiada się miły czas.




Całuję Was nielicznych którzy zaglądacie do mnie ! :*


1 komentarz:

  1. Czasem zachowanie danych osób bywa nieadekwatne do wieku - zgadzam się.. Udanego koncertu,z tego,co mi się zdaje,to Grubson w tym tyg.również będzie w moim mieście.:)

    OdpowiedzUsuń